marți, 4 septembrie 2018

Gentile, bata-le vina!

Ce iubesc femeile?

Pantofii, ar raspunde majoritatea. Dar daca am face un pool la fel ca si cel de la emisiunea faimoasa de la tv si anume "Am intrebat 100 de romani: Ce iubesc femeile?", cu siguranta raspunsul de pe locul doi ar fi: "Gentile" Si daca reactia mea dupa ce intru in posesia uneia este aceasta,


sa nu imi satisfac eu poftele astea materiale?

Ei bine si daca tot ma laud atat cu iubirea asta pentru gentute, haideti sa va si prezint o parte din ele. In masura in care imi amintesc sursa si preturile, le voi scrie in descrierea fiecareia.

1. Iubesc "Guess", mai bine zis iubesc gentile sub semnatura acestui brand. Iata si prima mea geanta mai "scumputa" pe care o voi purta mult si bine. Si daca exista little black dress, de ce sa nu avem si little black bag?




Geanta cea mai de suflet am cumparat-o din Iulius Mall Timisoara cu ocazia reducerilor de Black friday.
Pret initial: 500,00 Lei, Pret achizitie: 400,00 Lei 

2. Continuam cu aceeasi mare iubire, pe care sincer am cumparat-o in momentul in care am vazut cat de redus era pretul acesteia pe site-ul celor de la Fashion Days.


Pret initial: 700, 00 Lei, Pret achizitie: 350,00 Lei

3. Cea- de-a treia genta de la Guess vine tot de la Fashion Days, de data aceasta intr-o dimensiune mai mica dar cocheta. Modelul iese din tiparele unei genti clasice, ceea ce ma caracterizeaza cu siguranta. Nu e ea tocmai ultraviolet, culoarea anului 2018, dar poate fi usor asortat si mai ales scoate din anonimat orie tinuta.



4. Schimbam putin brandul dar continuam cu cele mai frumoase genti de pe la noi. Si daca mai si sutinem producatorii romani, nu imi ramane decat sa ma mandesc cu firma care vin din inima tarii, din orasul meu preferat din Romania, tocmai de la Sibiu.
Gentile Gamuza mi-au atras atentia la orice targ de imbracaminte si incaltaminte care se organizeaza in orasul nostru. Din pacate, vin de maxim 2 ori pe an deci trebuie sa nu prea ratezi editiile targului daca vrei sa ii si prinzi pe cei autentici. Atentie, nu toate brandurile care comercializeaza genti de la acest targ, au si produse de calitate. Nu confundati gamuza cu alti comercianti care fac doar "bisnita".
Cei de la Gamuza au o adevarat poveste in spate, una care este destul de limitata pentru clientela din Romania din pacate, tocmai pentru ca cei de afara apreciaza calitatea mai mult decat noi.


Nu cred ca mai trebuie specificat ca produsele sunt de piele naturala, nu?


5. Ted Backer

V-am mai spus ca imi place tot ce nu e banal, nu-i asa? Haideti sa mergem la shopping atunci cu acesta adorabila geanta cu flori de cires de la Ted Baker. Ciresele fructele preferate, poate asta explica mai multe. 




6. Meli Melo

Varianta putin mai low cost a gentilor preferate de la Guess, dar foarte calitative si mai ales cu modele deosebite sunt gentile de la Meli Melo. Am cumparat de la ei 3 modele de genti pe care o sa vi le prezint mai jos.


Cornetul de inghetata; Pret initial 90,00 Lei, Pret achizitie: 44,00 Lei


Modelul laudat de cei din jur, pret aproximativ 90,00 - 100,00 Lei


Modelul clasic, dar care iese in evidenta fara a necesita alte accesorii
Pret achizitie: 119,00 Lei

7. Negru, negru, negru

Inca nu model frumos, care iese in evidenta cu usurime dar care nu este un brand anume sau nici nu a avut un pret exorbitant. Momentan o stapeneste mama si e tare fericita ca i-am dat-o ei. Am gasit modelul de mai jos la mai sus mentionatul targ de imbracaminte si incaltaminte.



Pret achizitie: Undeva la 80,00 Lei

8. Au si cei de la Bershka un model dragut care seamana cu geanta unui aparat de fotografii, mica si usor de asortat, dar destul de incapatoare pentru portofel, telefonul mobil si chei.



Pret achizitie: Undeva la maxim 50,00 Lei

9. Continuam cu inca un model de la Bershka pe care inca il port si care este destul de incapator ceea ce il face folositor atat cand vizitam un loc dar pe care il putem lua si la birou, totul tine de tinuta in care il integram. L-am purtat mai mult cand am vizitat unele locuri din tara asta minunata. Pret: Aproximativ 70,00 Lei.




10. Un model poate destul de "iesit din moda" dar pe care am achizitionat-o doar pentru ca arata bine la unele tinute. Ulterior am vandut-o.




11. O'bag

Si Doamne cat de mult mi-o doream! Din pacate, cred ca am purtat-o de maxim 2 ori de cand am cumparat-o. E frumoasa, dar nu e practica deloc si cum nu imi doream un model pe care sa il aiba oricine, m-am ales cu asta.



Pret achizitie: 380,00 Lei 
(O gasiti in magazinul lor in Iulius Mall)

12. Oakoui leather bag

Am achizitionat si geanta de mai jos de la cei de pe Fashion Days in perioada reducerilor cu aproximativ 100,00 Lei. Mi se pare un model dragut si practic si bineinteles, cu o culoare mai deosebita.



13. Modelul cel mai in voga la ora actuala, borseta, mi-a scos multe tinute din anonimat si de asemenea a atras priviri pline de admiratie.



Borseta o gasiti pe site-ul Tiara Concept Store la pretul de 70,00 Lei.

14. Tommy Hilfiger

Am ajuns dupa lungi cautari si in posesia minunatului rucsac de la Tommy. Modelul este usor de purtat, prezinta brandul inclusiv la buzunarul cel mic din fata dar poate aveam eu prea mari asteptari de la brandul asta si de aceea nu mai sunt atat de incantata de el.



V-am mai povestit despre el AICI

O sa revin cu alte genti pe masura ce imi voi mari colectia sau voi avea fotografii cu celelalte modele.

V-am pupat!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu