joi, 30 august 2018

Rochiile mele

Pe parcursul anilor am fost mereu adepta rochiilor cumparate. Fiind fana shoppingului, ca de altfel majoritatea din reprezentantele sexului frumos, am preferat mereu sa dau o raita prin magazine inaintea unui eveniment. O sa gasiti mai jos o serie de fotografii cu rochii care v-ar putea inspira, toate cumparate din diferite locatii (daca mi le amintesc le voi si mentiona).

Ceea ce a fost cu adevarat surprinzator a fost ca, in momentul in care am gasit o croitoreasa care chiar stie ce face, rezultatul a fost mult peste asteptarile mele. Modelul este inspirat de la designerul meu preferat Alina Firte dar neavand acces la ea intr-un timp atat de scurt, am ales varianta unei croitorese din zona in care locuiesc.

1. Primul model - Domnisoara de onoare



2. Ce mai recent model




Este foarte important ca, in momentul in care alegeti un model, acesta sa va avantajeze si sa nu scoata in evidenta micicle imperfectiuni. De exemplu, eu am o problema cu bratele si de aceea am optat pentru un model care sa acopere partea aceasta a corpului meu. Nu-i asa ca nu se observa daca nu mentionam asta?
De asemenea asigurati-va ca cine va croieste si coase respectivul model, va intelege exact modelul dorit, oferiti cat mai multe detalii, fotografii. Nu alegeti modele mulate pe corp oricat de bine ar arata ele pe modelele care le poarta. Nu orice model este potrivit pentru oricine.
Sfatul meu: Pastrati o urma de decenta in orice model de rochie ati alege. Nu exagerati cu paietele, lungimea rochiei sau orice alt accesoriu opulent care nu face decat sa atraga priviri (NU in sensul bun).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu