sâmbătă, 1 septembrie 2018

Varfuri despicate? par lipsit de volum cu tendinte de ingrasare? Sfaturi

Unul din aspectele imediat vizibile ale unei femei, pe langa corp, unghii, dantura este cu siguranta parul acesteia. In spatele aspectului imediat vizibil se adauga si senzatia pe care o femeie il are atunci cand isi etaleaza podoaba capilara. Stiti reclama aceea de pe vremuri cu cel mai cel sampon care face parul stralucitor ca si pe cele mai inalte podiumuri? Despre asta vorbim aici.

Pe langa mici trucuri si produsul revolutioar despre care vom vorbi mai jos am nevoie si de sfaturile voastre in privinta acestor trucuri pentru a ajunge cat mai usor la un par frumos si sanatos. Inainte de toate vreau sa va spun ca obisnuiesc sa stau cu ulei de cocos in par cate 3,4 ore inainte de spalare si uneori mai si dorm cu el asa bineinteles cu o casca de par pentru a nu distruge lenjeria de pat. Vad imbunatatiri dar nu miraculoase, poate daca m-as si tine de tratament as putea sa va dau un feedback mai sigur.

1. Parul meu nu se poate pieptana fara



Este pur si simplu o masca de par pe care o folosesc ca si balsam de fiecare data dupa ce folosesc samponul. Sunt cea mai distructiva persoana cand este vorba de podoaba capilara, o recunosc cu parere de rau. De la vopsit in fiecare luna, placa folosita aproape zilnic (fie ca azi e intins si maine ma vedeti cu bucle), samponare de minim 3 ori pe saptamana, toate astea mi-au adus parul intr-o stare incat efectiv a inceput sa se rupa doar pieptanandu-l. Minimul pe care l-am facut pana acum a fost sa folosesc aceasta masca cu ulei de argan. Produsul il gasiti cel mai simplu in reteaua de magazine Kaufland la un pret foarte mic (MAXIM 20,00 Lei) considerand ca produsul are si 1000 ml.

2. As vrea sa pot recomanda un sampon bun

Am testat tot, chiar tot ce se gaseste in hipermarketuri. Nu pot sa spun ca am gasit un produs care sa rezolve tendinta de ingrasare a parului meu, unul de care sa fiu cea mai multumita. Momentan, la un nivel acceptabil si cel pe care il folosesc de aproximativ 3 luni, este samponul de la Elseve. La acest capitol daca aveti vreo recomandare testata de voi 100% astept cu mare drag orice sugestie. Pana atunci, daca aveti un par afectat de cele de mai sus si cu tendinta de ingrasare, incercati si voi samponul de la Elseve, disponibil la fel in orice hipermarket.



3. In afara forfecelor, care sunt cam singurele care imi mai pot salva parul, mi-a fost recomandat si




Cea care se ocupa ca la orice eveniment parul meu sa fie frumos coafat mi-a spus ca degeaba folosesc cate masti vreau, si eu chiar incerc tot felul de nebunii, daca nu folosesc si un produs care sa ramana pe par si care sa nu fie clatit pentru a-l proteja de factorii externi cum ar fi caldura de la uscatorul de par, de la placa. Este vorba despre un spray care se pulverizeaza pe par imediat dupa ce a fost spalat si care nu mai necesita clatire. Produsul il gasiti AICI.

4. Cum ne ferim de foarfeca

Sau mai exact, cum amanam tunsul asta care stim toate ca afecteaza destul de mult lungimea parului. Sau poate ati gasit voi pe cineva care nu taie mai mult din lugimea parului decat ati indicat voi initial? Oricum, pana la sugestii in aceasta privinta, va prezint aparatul de tuns varfurile despicate pe care l-am achizitionat cu cateva luni in urma. Am cautat si eu cateva pareri despre produsul acesta inainte de a-l achizitiona dar din pacate in afara de cateva filmulete de pe youtube nu am gasit mare lucru. Am deschis totusi, in disperare de cauza si dupa cateva momente de meditatie, sa achizitionez: Aparat Profesional de tuns varfurile despicate FASIZ Split Ender Pro +Borseta si Accesorii incluse



Cum este recomandat sa il folosim? In primele 3 luni lunar si apoi cu pauza de cateva luni daca imi amintesc bine. Cum l-am folosit eu? 3 luni la inceput si apoi... ei apoi doar in situatii extreme. Cum nu puteam remedeia deloc stadiul in care a ajuns parul meu am apelat si la temutele foarfece si apoi am continuat cu aparatul de tuns varfurile despicate.


Produsul l-am primit intr-o cutie foarte draguta pe care o pastrez si acum pentru ca imi place inchiderea magnetica si asa pot tine toate accesoriile impreuna. In cutie veti gasi:

- Aparatul de tuns varfurile despicate;
- Incarcatorul pentru a-l conecta la priza inainte de utiliare. Produsul se poate utiliza apoi fara a fiti nevoita sa stati in apropierea unei prize. Asigurati-va doar ca il incarcati in prealabil.
- Manualul cu instructiunile de utilizare;
- O borseta, etui sau cum ii spuneti voi in care gasiti si un piaptan, 2 clame, o perie de curatare dupa utilizare.



Cantitatea de par pe care aparatul o taie este insesizabila dar "simtibila" adica nu se vede deloc dar parul se simte mult mai usor, mai moale, ca si cand ati fost la un salon sa va tundeti varfurile. Un mic impediment a fost faptul ca parul meu fiind foarte fragil si unul care se incalceste foarte repede, uneori m-am cam "tras de par" cu acest aparat dar asta doar pentru ca parul meu este problematic. Sunt convinsa ca oricine il poate folosi ca si pe o placa fara probleme. Nu aveti nici o teama pentru ca este imposibil ca parul sa va fie taiat gresit, la jumatatea lungimii firului de par sau orice alte temeri de acest gen. Produsul este foarte usor de folosit si vine insotit de un manual care explica tot. Eu cum fac pe desteapta mereu prefer sa dau cu capul, sa incerc imediat fara sa citesc si pana la urma tot la manual ajung pentru ca sunt unele detalii pe care trebuie sa le stiti. Recomand cititul instructiunilor la orice aparat electrocasnic achizitionat. Va scuteste de multe probleme ulterior. Va spune cineva care a stat cu masina de spalat noua nefunctionala doua saptamani doar pentru ca nu am citit cu atentie instructiunile. Cititul nu ajuta doar pentru devoltarea vocabularului, a gandirii etc ci in cazuri extreme te scuteste si de spalatul cu mana. Asta ca sa va dati seama ca stati de vorba cu o blonda.





Aparatul pe care l-am achizitionat eu il gasiti AICI. Ce probleme am intampinat eu cu el? Am fost sunata si mi s-a comunicat ca au doar culoarea gri, ceea ce pentru mine nu a reprezentat o problema. Ce mi s-a parut putin ciudat a fost ca produsul nu a fost expediat de cei de la Emag ci de o firma pentru care ei sunt doar intermediari. In fond, daca produsul e ok, hai sa nu o consideram o problema dar sa stiti la ce sa va asteptati.

Sper sa va ajute informatiile de mai sus si astept cu drag sugestiile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu