joi, 30 august 2018

Vanatoarea de reduceri pe epantofi.ro

O sa va descriu experianta cu cei de la epantofi.ro atat cu partile bune cat si cu cele mai putin bune. Sper ca sinceritatea sa va ajute in luarea unei decizii in cazul in care doriti sa comandati de la ei. Am comandat 3 produse de pe epantofi.ro si anume:

1. Pantofii sport New balance














Aveam deja o pereche acasa care rezista eroic de 2 anisori asa ca un alt model era chiar necesar. Din pacate modelul ales nu e chiar la fel de confortabil ca si cei pe care ii aveam dar in rest nu pot sa le gasesc nici un defect. Pretul a fost sub ceea ce se gaseste in piata (210 Lei) dar sa nu credeti ca cei cumparati anterior au avut un pret exorbitant, ii gasisem in Real (DA, suntem orasul care inca mai are Hipermarketul Real functionabil) la pretul de 180 Lei. Asta doar ca sa va confirme ca sunt o la o adevarata vanatoare cand e vorba despre reduceri. Per total sunt multumita de produsul primit si drept dovata, prietenul meu si-a comandat si el o pereche. El inca e sceptic in privinta calitatii lor mai exact a durabilitatii dar ramane de vazut cum vor rezista in timp.


Tips & tricks: Daca doriti sa aflati marimea corespunzatoare si nu aveti incredere in cele scrie pe site, incercati modelul preferat intr-un magazin de specialitate din mall si apoi plasati comanda. Atentie! Incercati exact modelul pe care doriti sa il achizitionati (ex. 500, 996 - modelul il gasiti pe limba pantofului)
Recomandare: Modelul 500, oricat de vechi ar fi este si va ramane cel mai comod pantof sport avut vreodata!

Pret initial: 300,00 Lei, Pret achizitie: 210,00 Lei
Link: https://www.epantofi.ro/sneakers-new-balance-kj996tly-maro.html

2. Rucsac Tommy Hilfiger

Asta a fost marea surpriza din comenzile de pe site-ul lor. In magazinele lor precum si in outeleturi gaseam orice geanta de la ei de la 450 Lei in sus. Ei bine, cei de la epantofi au venit cu o oferta de nerefuzat. Si cand spun de nerefuzat, vorbesc despre un rucsac care deja nici nu mai este dinsponibil in stocul lor. Din pacate am gasit doar un model identic dar pe alta culoare.



Calitatea produsului este surprinzator de buna. Rucsacul are 2 compartimente, cum se vede si in fotografii. La ei pe site scrie ca nu aveti posibilitatea de reglare a bretelelor, nu stiu din ce cauza, dar va spun eu ca sunt reglabile. Per total raportul calitate - pret este senzational.


Pret initial: 443,00 Lei, Pret achizitie: 266,00 Lei
Link: https://www.epantofi.ro/rucsac-tommy-hilfiger-th-logo-tape-mini-backpack-denim-aw0aw05086-901.html

3. Tenisi Converse

Aici povestea lor e cu cantec dar macar am testat si ce inseamna returul si cum functioneaza tot procesul. Simplu, simplu, foarte simplu. In cutia in care in primit produsul se afla si formularul de retur. Nu mi-a ramas decat sa sigilez cutia cu formularul de retur inauntru. De fapt, pe formularul de retur gasiti toate detaliile explicate punct cu punct. Din pacate nu il mai am, dar sper ca nu veti fi nevoiti sa parcuregeti acest proces. Curierul a venit sa colecteze coletul in aproximativ 2 zile. Avand in vedere ca eu sunt genul comunist care plateste cash si inca refuza sa se joace cu cardurile (Asta doar pentru ca ma trezeam cu bani luati in plus de pe card fara explicatii de pe un site anume), am indicat contul prietenului meu pentru restituirea banilor. Banii se pot restitui doar intr-un cont. Spre surprinderea mea procesul a durat maxim 2 saptamani si banii au fost restituiti impreuna cu costurile de transport platite deja de mine.
Pe scurt, am primit produsul in 24 iulie, i-am returant in 26 iulie, in 6 august pantofii au ajuns inapoi la ei (nu cred ca vin din tara produsele) si am primit banii cam la o saptamana dupa primirea e-mailului de confirmare cum ca returul a ajuns in posesia lor.
Jos palaria pentru profesionalism! Am ramas totusi dezamagita de calitatea produsului primit. Da, scria pe site ca materialul e din "cauciuc" dar ma gandeam ca macar interiorul are o oarecare protectie, nu ca ar fi copia faimoaselor cizme de guma care au fost sau poate inca mai sunt in tend. De asemenea culoarea conversilor nu a mai fost rosie, cum se vedea in fotografii ci un rosu mai spalacit care parea deja roz.
Din pacate se pare ca modelul nu mai este disponibil. Am gasit la ei pe site un model din acelasi material doar ca eu comandasem modelul de culoare rosie. Modelul de mai jos este doar cu caracter informativ pentru a vedea materialul despre care vorbesc.



Cu parere de rau, nu puteam sa pastrez produsul. Asta nu inseamna ca nu voi mai comanda de la ei, doar ca voi fi putin mai atenta la continut mai mult decat la ambalaj data viitoare.

Pret initial: 235,00 Lei, Pret achizitie: 160,00 Lei
Pret retur: 172,00 (taxe de transport incluse)

Pentru a fi la curent cu toate reducerile de pe site-ul epantofi.ro va recomand sa va abonati la newsletter-ul lor. Pentru abonare click AICI. In partea de jos, dupa ce cititi regulamentul, aveti si casuta verde unde trebuie sa introduceti adresa de e-mail pentru abonare. Hai la shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu