vineri, 31 august 2018

Vanatoarea de reduceri pe fashionup.ro

Am revenit cu seria de reduceri pe care le-am prins in mediul online si mai exact cele de pe site-ul fashionup.ro. Am devenit mare fana a lor de cand am comandat doua perechi de ochelari absolut superbe, ce-i drept anul trecut dar nu pot sa le las in spate datorita calitatii si preturilor la care le-am gasit. O sa gasiti mai jos inca 2 produse cumparate de la ei, unul fiind chiar cel mai recent colet primit iar rochia,celalalt produs despre care veti gasi detalii mai jos dar comandata cu ceva timp in urma, am pus-o ca sa vedeti calitatea produselor pe care le comercializeaza site-ul in discutie.

 1. Ochelari de soare Polaroid

 

Aici incepe bomba reducerilor. Calitatea produsului este la un standard foarte ridicat. Daca va mai spun si la ce pret i-am cumparat sunt convinsa ca puteti si voi confirma asta. Produsul vine insotit de un toc de ochelari (bineinteles cu brandul acestora), laveta speciala pentru curatarea lor si, in interiorul tocului de ochelari are si o zona specifica care nu este vizibila cu ochiul liber dar in momentul in care purati ochelarii veti putea citi ceea ce scrie acolo (testul pentru a verifica daca lentila este polarizata). Sunt extrem de folositori in orice sezon datorita lentilelor de foarte buna calitate. Si ca sa intelegeti de ce tot insist cu pretul perechii de ochelari...

Pret initial: 400,00 Lei, pret achizitie: 70,00 Lei

2. Ochelari de soare Guess

Fiind fana declarata a produselor de acest brand, mai exact a gentilor Guess, era de ceva vreme pe wish list perechea asta de ochelari. Sincer, initial comandasem aceasta pereche de ochelari de la ei si in aproximativ 15 minute gasisem reducerea bomba de mai sus, deci cei Polaroid nu puteau sa scape.
Cei de la Polaroid ca si confort sunt mult deasupra celor de la Guess dar, ca si aspect, cei de la Guess isi expun brandul cel mai bine. Modelul are lentila oarecum oglinda, nu 100%, dar arata foarte bine.



Pret initial: 400,00 Lei, pret achizitie: 200,00 Lei

3. Rochie model deosebit

Am cumparat si o rochie de pe fashionup.ro. Sincer urmaream strict cele mai ieftine reduceri si cand am vazut modelul si mai ales pretul mi-am zis ca trebuie sa fie a mea. Marimea rochiei corespunde marimilor standard. Problema a fost ca eu cand am comandat-o ma credeam mai zorro si am comandat o marime mai mica. Nici o problema, am slabit si acum pot sa o port linistita. Ce nu fac femeile de dragul modei! Glumesc, am slabit pentru ca era necesar. Haha!

 

Pret initial: 129,00 Lei, pret achizitie: 59,00 Lei

4. Pantofi sport Love Moschino

Fie ei si varianta ieftina a brandului Moschino, eu tot tanjeam de ceva vreme dupa ei, mai exact dupa produsele de la brandul lor, nu neaparat incaltaminte. Punctul meu sensibil sunt si vor ramane gentile. Deci, nu merita ei oare si o geanta cu inimioara? Il asteptam pe Mos Craciun cu ea. Pana atunci priviti minunatie cu inimioare!



















Pret initial: 1100,00 Lei, Pret achizitie: 305,00 Lei

Vreau sa mentionez ca va prezint doar site-urile in care eu am mare incredere si de care am fost foarte incantata in urma primirii coletelor. Ce credeti? Ca nu am comandat si eu un telefon de pe internet si l-am primit ambalat intr-o cutie de ciocolata Milka si pe jumatate zgaraiat? Dar de ce sa ne umplem mintea cu prostii? Ma asiguram doar ca intelegeti ca ceea ce "laud" eu mai sus este "pe bune".

Pentru a fi la curent cu toate reducerile de pe site-ul fashionup.ro va recomand sa va abonati la newsletter-ul lor. Pentru abonare click AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu