miercuri, 29 august 2018

Vanatoarea de reduceri pe answear.ro

Am hotarat sa incep noua poveste, noul capitol, in aceasta maniera tocmai pentru ca stiu ce inseamna pentru o femeie cuvantul "REDUCERI" si pentru ca intentionez ca tot ceea ce urmeaza sa fie postat pe acest blog sa aiba legatura cu microbul zis "fashion".

Si tocmai pentru ca iubesc tot ce tine de moda am hotarat sa va arat ce am gasit in ultima perioada in magazine, in magazinele online, inclusiv in magazinele SH. Mai jos veti gasi poze cu fiecare produs in parte, cu unele am si fotografii cu tinutele in care au fost integrate, precum si cu linkul catre site-ul de unde a fost achizitionat (in masura in care se poate).

O sa incepem cu http://answear.ro/
A devenit in urma ultimei achizitii de la ei locul meu preferat din online pe care il urmaresc destul de frecvent. Valoarea cumparaturilor a fost foarte mica tocmai pentru ca a fost un test. Am achizitionat produsele din categoria reducerilor, cele mai ieftine dar si modelele care mi se par mie ca scot orice tinuta din anonimat.

1. O pereche de cercei in forma de ananas




















Sunt foarte multumita de calitatea lor, am intrat cu ei si in apa si nu am avut probleme cu rugina sau sa se coloreze pielea in jurul lor. Datorita culorii acestora, i-am purtat doar la tinute de culoarea neagra. Pentru o plimbare de seara am ales rochia neagra gasita intr-un magazin SH (Mango) & geanta de la Stradivarius, Pret: 59 lei. Geanta este posibil sa o gasiti inca in magazine la reduceri.






Pret initial: 22,90 LEI, Pret achizitie: 11,90 LEI

Link: https://answear.ro/1316883-medicine-cercei-african-roots.html

2. Top - MEDICINE - TOP ERGO SOLDIER

 


Ca de obicei, modelele pe care le aleg trebuie sa fie "altceva" fata de ce se gasesc in orice magazin. Modelul cu siret nu numai ca subtiaza talia, dar este si extrem de comod si placut la atingere, se simte bine pe piele. Pretul este, mult sub confortul pe care il ofera. Practic a fost o "nimica toata"cum se spune la noi in ardeal. Tinuta de mai jos include o geanta cumparat de la targul de haine care se organizeaza ocazional in majoritatea oraselor, pantofii sport Hogan Rebel sunt primiti de la o prietena dar am inteles ca ii gasiti si pe ei tot pe answear.ro iar jeansii din pacate nu imi amintesc din ce magazin i-am cumparat (oricum era unul din cele pe care le gasim in toate mall-urile).



Pret initial: 54,90 LEI, Pret achizitie: 11,90 LEI

Link: https://answear.ro/1181873-medicine-top-ergo-soldier.html

3. Bluza cu un umar gol

 

Modelul minune, pe langa faptul ca atrage priviri, m-a scos din incurcatura in concediul acesta. Seara din Vama a fost safe cu bluza aceasta si spun asta din cauza brizei care inevitabil deja duce catre toamna. Rasaritul la malul marii a aratat frumos in tinuta aceasta. Pantalonii scurti cu aspect de fusta in partea din fata sunt achizitionati tot din Stadivarius dar din colectiile vechi.

 


Pret initial: 64,90 LEI, Pret achizitie: 22,90 LEI
Link: https://answear.ro/1140181-tally-weijl-bluza.html



Imi pare rau daca unele modele nu le mai gasiti disponibile in online din cauza stocurilor epuizate. Am incercat sa le postez cat de repede am putut iar daca nu le mai gasiti, macar sper ca v-a ajutat "review-ul" produselor comercializate de site-urile/brandurile respective.

Pentru a fi la curent cu toate reducerile de pe site-ul answear.ro va recomand sa va abonati la newsletter-ul lor. Pentru abonare click AICI. Daca va abonati, beneficiati si de o reducere de 50 Lei pentru primele cumparaturi. Discountul este valabil la toate produsele din oferta Answear.ro si poate fi folosit o singura data, la o comanda de peste 250 Lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu